Якщо до установчих документів неприбуткової організації вносяться зміни, необхідно подати до контролюючого органу реєстраційну заяву з відміткою «зміни».
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що правила ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, а також порядок включення чи виключення з нього, регулюються постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 440 (далі – Порядок).
У разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації або внесення змін до її установчих документів (або документів організації вищого рівня, на підставі яких діє організація), до контролюючого органу подається реєстраційна заява з позначкою «зміни». До заяви додаються копії документів відповідно до пункту 6 Порядку. Ці документи потрібно подати протягом 10 календарних днів з дня державної реєстрації змін, або якщо реєстрація не проводиться – з моменту виникнення обставин, передбачених пунктом 14 Порядку.
Для включення до Реєстру неприбуткова організація має подати реєстраційну заяву за формою 1-РН разом із засвідченими копіями установчих документів, підписаних керівником або представником організації та скріплених печаткою (якщо є). Житлово-будівельні кооперативи додатково подають документи, що підтверджують дату введення в експлуатацію будинку.
Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, повинні подати копію документа, що підтверджує їх включення до такої організації.
Реєстраційна заява та документи можуть бути подані:
- Особисто керівником або представником організації з підтвердженням повноважень;
- Поштою з повідомленням про вручення;
- Засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису;
- Державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін.
Після розгляду заяви протягом трьох робочих днів контролюючий орган приймає рішення про включення, повторне включення або відмову у включенні організації до Реєстру.